Draması Hak mı? I Genshin Impact 6.6 Draması I Türkçe

Evet şekerlerim! Sizlere geçenlerde 6.6 yaması ile patlayan Genshin dramasının neden başladığını ve bu konuda ne düşündüğümü anlattım. Evet, videoda aşırı pesimist bir şekilde yaklaşıyorum ama gerçekler acıtır arkadaşlar. 6 yıldır toplu bir şekilde ses çıkartılmamış; öyle ki bu drama bile bir Alice gameplay sızıntısı ile yok olacak kadar kırılgan bir yapıda. Yani şunu diyorum: Oyunu severek oynayan ve durumlardan hiçbir şikayeti olmayan varsa parasını bassın geçsin, o onun vereceği karar. Ama durumu sevmeyip hala para yatırıyorsan, kusura bakma ama bile bile lades diyorsun. Ne diyeyim, umarım dediklerim anlaşılır olmuştur. Anlamadığınız veya tartışmak istediğiniz bir yer olursa yorumlar kısmına gidip fikrinizi yazabilirsiniz. Bu arada videoyu beğenir ve hype atarsanız çok tatlı olur! :D Editörün Kanalı:    / @oyunbağımlısıtv   Katıl:    / @gachagameaddicted   İnstagram:   / gachagameaddicted   Arka plan OST'leri:    / @sumes      / @mad_geniussociety   Bölümler: 0:00 Giriş 0:07 Genshin Draması Nasıl Çıktı 1:20 Lohen Draması Saçma 1:43 Kısaca Oyuncuların Çıldırma Nedenleri 2:08 Drama Hakkında Düşüncelerim 3:18 Genshin Neden Boykot Edilemez 3:35 We Are Endgame bro... 4:21 Oyunun Düzelmesini İsteyenler Dinlesin 7:05 Anlamayanlar için 7:45 ETKİNLİK ÖDÜLLERİNİ AZATLMIŞ BU A******* K***** 7:48 Video Sonu Destekçi Glaze Kısmı 8:16 KURU KURU KURU KURU #genshinimpact #honkaistarrail #wutheringwaves