Moottorinvaihto valmis! Eka koeajo ja viimeiset säädöt 🔧🚗

Tässä jaksossa viimeistellään Honda CR-V:n moottorinvaihto: jarrut ilmattiin pojan kanssa, muoviosat ja lukkopelti löysivät paikoilleen, ja sitten olikin aika lähteä ensimmäiselle koeajolle! Aluksi kaikki näytti hyvältä – ABS-valo sammui! Mutta sitten moottorin vikavalo syttyi ja Torque-appi ilmoitti nakutusanturin viasta… Vaihdoin nakutusanturin ja lähdettiin uudelle koeajolle – ja vihdoin kaikki pelasi niin kuin pitääkin. Koeajon jälkeen ihmeteltiin konehuoneesta valuvaa nestettä, mutta onneksi kyseessä olikin vain ilmastoinnin normaali kondenssivesi. Nyt se on varmaa: moottorinvaihto onnistui! 💪 🔧 Liity mukaan seuraamaan projekteja tilaamalla kanava! #crv #moottorinvaihto #honda #autoremontti #teeitse