Celebram Sant Antoni a la plaça des Lledoner

El passat 17 de gener, dia de Sant Antoni, no poguérem celebrar la festa per mor de les condicions meteorològiques. Afortunadament, aquest divendres ha fet un dia esplèndid i tots els alumnes hem anat a la plaça des Lledoner a fer una bona berenada i a cantar gloses. De tornada a l'escola, hem gaudit al pati del ball de dimonis que ens han oferit alguns alumnes de 6è de primària.