NARUTO NEDEN BİR BAŞYAPIT? (bence)

Naruto serisini neden bir 'başyapıt' olarak atfettiğimi açıklıyorum kendimce. Duayen bir anime izleyicisi değilim, anime kanalı da değilim. Bu bir inceleme değil, %80 Övme videosudur. Ha övülecek yerleri övüyorum orası ayrı. İyi seyirler efenim. 00:00 Başyapıt nedir ? 00:46 UYARI 00:56 Protagonist 02:08 Yan karakterler 05:02 Plot 06:22 Savaşlar 07:13 Antagonistler 08:31 Müzikler 09:00 Naruto hakkında genel muhabbet #anime