كل ما قلت أغني.. عبد القادر سالم (أوركسترا)

نعالج القبح بالجمال ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ كل ما قلت أغني ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ كلمات: عبد الله الكاظم ألحان وغناء: عبد القادر سالم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ كل ما قلت أغني جروحك ما خلني شفت الخط قابلني بشائر خيرﻫﺎ جنني التوب التوب الما هدَّ ولا بنشال في عَجَّة كل ما قلت أترجَا دي نارك تاخد وَجَا كلما قلت الناني حسرك ما خلاني أعمل إيه يا أخواني دة ريده سباني …………. إنا لله ياخ