WIJ KONDEN NIET GELOVEN WAT WE ERAAN HADDEN!!!

Yes mensen leuk dat jullie kijken naar weer een gloednieuwe video! In deze video ga ik weer lekker de stad in met een paar van mijn favoriete aasje voor snoekbaars en baars... Dat ging prima, maar een paar dagen later kwam ik terug met Kevin om wat groters te vangen... Hebben jullie genoten van de video? Beloon het dan met een duimpje omhoog, abonneer op mijn kanaal en laat mij weten wat je van de video vond! HAAL HIER JE VISSPULLEN! https://www.deroofvisser.com Kanaal van Kevin: ‪@debaarzentakelaars‬