Amira en Ilham zijn even de baas van ADO Den Haag

Zo'n 400 kinderen mogen vandaag op verschillende plekken voor één keer de baas spelen. Er zijn kinderen de baas van het leger, van grote bedrijven en ook van een voetbalclub. Amira van 11 en Ilham van 12 zijn vandaag even directeur bij ADO Den Haag. Ze hebben we wat ideeën om de club beter te maken en de echte directeur ziet dat helemaal zitten. #baasvanmorgen #adodenhaag #jeugdjournaal Vragen, tips of ideeën? Stuur ons een e-mail op [email protected] Abonneer op ons kanaal:    / jeugdjournaal   Meer NOS Jeugdjournaal? Je kunt ons ook vinden op: Instagram:   / nosjeugdjournaal   Site: http://www.jeugdjournaal.nl/ App: http://www.jeugdjournaal.nl/app