KOLAYA MENTOS ATIP BASINCINI ÖLÇTÜM - KAÇ ÇIKTI?

Bu videoda kola şişesinin içine bol miktarda mentos atıp hemen kapağını kapattıktan sonra neler olduğuna baktım. Ortalık biraz battı ama güzel video oldu. Umarım siz de beğenirsiniz. ----------------- Yıllardır devam eden Mediakraft maceramın yanına kendi kanalımı da ekledim. Burada bir sürü süper deney yapıyorum, bilim anlatıyorum ve harika şeyler inşa ediyorum. İyi seyirler Instagram:   / sserdaraksu