Kumiveneellä käsivarressa osa III: "Ei se kumivene välttämättä helpottakkaan liikkumista..."

Toinen päivä käsivarressa. Käynti Pitsuskönkäällä ja liikkeelle. Ensimmäinen kunnon etappi.... Ei paljon melottu...kannettiin kopukkaa ja vermeitä, sekä uitettiin niitä...