Markus Krunegård & Miriam Bryant - O A O A E vi förlorade / live på P3 Guld 2019

Markus Krunegård och Miriam Bryant är P3 Guld-veteraner och kanske landets mest älskade artister. På P3 Guld 2019 uppträder de med duetten "O A O A E vi förlorade". #P3Guld 📺 Se alla liveframträdanden från P3 Guld 2019: http://t.sr.se/P3Guld2019YT ▶️ Se vinnarna: http://sverigesradio.se/p3guld Prenumerera på Musiken i P3: http://t.sr.se/MusikeniP3YT -- VI FINNS OCKSÅ PÅ http://sverigesradio.se/p3guld Instagram   / p3guld   Facebook   / p3guld   -- P3 Guld är P3:s helt egna musikpris som sammanfattar och hyllar det bästa från det gångna svenska musikåret. Under galan delas pris ut i nio olika kategorier. I varje kategori finns det fem nominerade som är utsedda av P3 Gulds jurygrupper, sedan röstar publiken fram sin favorit i samtliga kategorier. P3 Guld 2019 produceras av Sveriges Radio P3 och SVT.