Elmia Fredag den 13:e Vad kan hända?! Husbil 2024

Vi åker till Jönköping / Elmia och går på Husbilsmässa och går på Oktoberfest med glada vänner. Våran Korre från Stockholm presentera lite bilar och kringutrustning. Vi träffar oxå en hel del andra Youtuber, de var helt fantastiska allihopa. Fredagen den 13:e var verkligen en otursdag. Först gick mobilen sönder och sedan bröt Kabe vårt samarbete på grund av tjattrig kärring. Men i det stora hela så övervägde det positiva det negativa så det blev en fantastisk helg. OM OSS: Anders jobbar som fastighetskötare och kan det mesta. Anneli jobbar som IT-samordnare och det inte Anders kan, kan hon Calle från tidigare filmer är en Chihuahua och heter egentligen Kalimero, tyvärr gick han bort 22 mars 2024 😞 Husbilen är en Bürstner Solano T615 Vi filmar med en Samsung S23 Ultra och Insta360 Ace Pro Vi lägger ut våra filmer i 4K Vi finns även på Instagram: HudikPeople Kontakta oss via mail: [email protected] Jag filmar i 4K med min Samsung S23 Ultra och Insta360Air Pro. Lämna gärna en kommentar så skulle vi bli jätteglada, och ännu gladare om ni prenumererar och ger oss en 👍 😘