Mobning: Mit helvede på Islev Skole
Jeg har haft svært ved at finde ud af, om jeg bør lægge den her video ud eller ej. Måske er den for privat til at have interesse for andre end mig selv. På den anden side har jeg aldrig talt om mine oplevelser i 1. klasse, hvor jeg blev mobbet helt vanvittigt. Hver dag. Jeg har aldrig fået sagt det til nogen, men båret rundt på det i løbet af de sidste 17 år. Som at gå rundt med en ubehandlet tandpine. At lave den her video er min måde at trække tanden ud. Da jeg kom hjem efter at have lavet optagelserne, følte jeg mig 10-15 kilo lettere. Men her nogle uger efter er det gået op for mig, at jeg stadig ikke rigtig har fået talt ud om det. At jeg er nødsaget til at lægge videoen ud. For indtil videre har jeg kun sagt det til en kameralinse, ikke noget menneske. Det her er min måde at komme videre på. At give slip på det, der holder mig tilbage. Nu har jeg lagt videoer ud på Youtube i fire år, men det har taget mig ret lang tid at finde modet til at tale om det her. Men sommetider er man nødsaget til at se tilbage før, at man kan se frem. Kradse en sidste gang i såret, så det for alvor kan heles. Også selvom det gør ondt. Virkelig ondt. Det er selvfølgelig rigtig, rigtig trist, at jeg ikke kom ind på Litterär Gestaltning. Og jeg troede egentlig, at jeg ville knække fuldstændig sammen ved et afslag. Men netop fordi jeg tog tilbage til Islev Skole og så min egen fortid i øjnene, har jeg fået en bedre forståelse af mig selv. Jeg føler mig mere i balance nu. Og så længe at der er muligheder, findes der stadig et håb. Afslag fra forfatterskoler er ikke nok til at stoppe mig. Jeg skal nok få det her til at lykkes. Kære verden, bare vent og se! Tak til jer for at følge med. Hvis jeg ikke var begyndt at lave videoer, ville jeg ikke være nået til dér, hvor jeg er nu. Jeg håber, at I også vil være der for mig i fremtiden. Og så skal jeg nok være her for jer. Keep calm and carry on. Og som min far altid siger: "Det handler om at tage ét skridt ad gangen!" Så skal vi nok nå frem! 10. juli 2016 kl. 01:57 Videoen optog jeg d. 27. juni.

Sidste skoledag Islev skole skum + fodbold (årgang 06)

Kenneths Digte plagierer mig!

JEG LEVER I ET FÆNGSEL

Michael Strunge - Natmaskinen (1981)

Poul Reichhardt – De Sørgelige Sidste År, Lammet Efter Et Slagtilfælde, Men Med En Uforglemmelig Arv

UNIK - afsnit 4 | Festen (Sæson 2)

Rødovre Skole SFO 2 - Vi Fra Rødovre

Ex-Narkobetjent besøger de hjemløses gader.

Unbelievable Ship and Boat Accidents Caught on Camera

Rona vs. Vistisen: For mange muslimer i Danmark?

Sådan er det at gå på balletskolen i København - Dokumentar: Blyant og balletsko

Sidste skoledag på Islev skole (årgang 04)

Hvad er succes for mig?

Nørrebros gamle forretningsliv (1977) – Et forsvundet København

NERVOUS 12-Year-Old Who Can Sing Without Opening Her Mouth Earns Mel B's GOLDEN BUZZER!

Jeg øver mig i at være spirituel

8 klasse på Hendriksholmskole årgang 2002

Har kræft i hjernen: Robot går i skole for Magnus | Ultra Ægte

Unbelievable Smart Worker & Hilarious Fails | Construction Compilation #1 #adamrose #smartworkers

