TELAJONTIKAN PYÖRÄYTYS

Kotilohkojen muokkaukset ovat mallillaan ja on aika siirtyä työstämään etälohkoja. Kuten jo aikaisemmin todettua, normaalissa maataloudessa käytettynä telaratkaisu on suhteellisen kallis, eikä niitä ole syytä kuluttaa tarpeettomasti. Siksi ennen etälohkoille siirtymistä on aika vaihtaa renkaat takaisin alle. Seppä on pahaksi onneksi vain flunssassa, joten: Onnistuuko telojen irroitus ja renkaiden asennus yksin? Vieläkö Datsun-raukka jaksaa siirrellä teloja ilman vastapainoa? Miksi 6R:n perään sovitellaan sarka-auraa? Katso videolta!