Mysteriet Om Kolonien Der Forsvandt: Hvad Skete Der Med Roanoke?

Halløj derude I dag skal det handle om mysteriet om den forsvundne koloni, Roanoke som har fået forskere og arkæologer til at undre sig i flere hundrede år. Kolonien som englænderne oprettede på USAs østkyst i 1587 forsvandt nemlig sporløst og siden har ingen kunne finde ud af hvad der skete med kolonien og de mere end 100 mænd kvinder og børn, som tog dertil dengang. Der findes dog teorier om, hvad der skete dengang, og dem tager vi selvfølgelig en snak om i dag. God fornøjelse :) Hjemmeside: http://illvid.dk/ Facebook:   / illustreretvidenskab