The boys are back in town (feat. ibe & MELO) | Sonnin Taacca

Maailma on nytkähtänyt askeleen kohti normaalia. Sonnin Taacca on palannut. Alkuun jatkamme viikonloppunne viihteenä joka toinen perjantai, ja puhkumme paluuintoa. Kolmas kausi avataan nuorten sonnien voimin, kun sohville istahtaa Skorpionin one-two-punch, ibe ja MELO. Toisiinsa artisteina ja ystävinä vahvasti nivoutuvien nuorukaisten kanssa otetaan päivitys kuulumisiin viime vierailuiden jälkeen, puhutaan musat sekä musabisnekset, talismanit ja taikauskot, vaikutteet ja vaikuttajat – ja tietenkin ruoditaan Viikon Valitut. Tästä se lähtee, on hienoa tulla takaisin. Housteina toimivat Tuomas Kauhanen ja Kari “Brädi” Härkönen. Vieraat: ibe & MELO Juontajat: Kari "Brädi" Härkönen, Tuomas Kauhanen https://www.klangi.fi/ Klangi sosiaalisessa mediassa: Facebook:   / klangimedia   Instagram:   / klangimedia   Spotify: https://open.spotify.com/user/v8ttbdz... TikTok:   / klangimedia   #klangi #sonnintaacca #podcast #ibe #melo