Nederlandse meisjes krijgen brief dienstplicht

Dinsdagmorgen hebben alle meisjes die geboren zijn in 2003 een dienstplichtbrief ontvangen. Hoe zit dit precies? Jeroen Holtrop zoekt het uit. Abonneer je hier: http://bit.ly/AbonneerTelegraaf Meer van De Telegraaf? Volg ons op: Website: https://www.telegraaf.nl/ Facebook:   / telegraaf   Instagram:   / telegraaf.nl   Twitter:   / telegraaf   #TELEGRAAF