Dorfmuseum-Musi - es gibt ja nur ein Burgenland so schön

1. Es gibt ja nur ein Burgenland so schön – vom Neusiedlersee bis Rosaliahöh’n! |: Jå jå, du kånnst jå glei die gånze Welt o’gehn, du findst es nirgendwo so schön! :| 2. Die Buam, die håb’n bei uns an frischen Muat. Die Maderl san wia Milch und Bluat! |: Jå jå, die Liab‘ und Treu‘, die stirbt bei uns nit aus – sie ist im Burgenland zu Haus‘! :| 3. Und wenn es dir im Burgenland nit g’fållt, so geh nur geh und drah‘ die båld! |: Und wenn du willst a echter Burgenländer sein, so gib mir d‘ Hand und schlåg glei ein! :|