Østmarka på tvers 2020

Med telt og fiskestang fra Rælingen gjennom naturreservatet til Rustad. Vi startet fredag kveld fra Myrdammen, gikk inn til Tappenbergvann og teltet der. Lørdag gikk vi videre forbi Skålsjøen inn til Svartkulp og lagde leir der. Søndag tok vi siste etappe videre til Skytten, Elvåga over bru som vi for 45 år siden kalte "EL PASO" (nå Skyttenbrua) og videre på skogsbilveier og stier ned til Rustadsaga og Skullerud skole.