Ruhum Uçmadan Fezaya

Bir çok söz yazdım, yazmaya da devam ediyorum ama tüm şiirlerim ve şarkılarımın içinde beni en çok etkileyen, kalbime dokunan bu eserim oldu. Biraz isyan var evet ama hassas bir ruha sahipseniz beni anlayacağınızı düşünüyorum. Yorumlara bekliyorum 😇🌸 RUHUM UÇMADAN FEZAYA Ziyanı yok, yine kalkarım ayağa, Her düştüğümde kalktığım gibi. Hesabı çok, hayat getirir oyuna, Çıkarmaz ışığa görmeden dibi. Bir kez gülsün bu yüzüm, Ruhum uçmadan fezaya. Yoksa açık kalır gözüm, Razı gelir her cezaya. Bir kez gülsün bu yüzüm, Ruhum uçmadan fezaya. Yoksa açık kalır gözüm, Razı gelir her cezaya. Bazen diyorum boyun eğsem kadere, Diz çöküp batsam bu karanlık kedere. Bıraksam kendimi boylu boyunca yere, Çok yorgunum çok, sanki öldüm bin kere. Bir kez gülsün bu yüzüm, Ruhum uçmadan fezaya. Yoksa açık kalır gözüm, Razı gelir her cezaya. Bir kez gülsün bu yüzüm, Ruhum uçmadan fezaya. Yoksa açık kalır gözüm, Razı gelir her cezaya. Allah'ım beni bahtsız mı yarattın? Acımasız kullarının arasına attın. Susayan gönlüm ferahlasın derken Aşk denizinde bir damlayı arattın. Bir kez gülsün bu yüzüm, Ruhum uçmadan fezaya. Yoksa açık kalır gözüm, Razı gelir her cezaya. Bir kez gülsün bu yüzüm, Ruhum uçmadan fezaya. Yoksa açık kalır gözüm, Razı gelir her cezaya. Merve Ç.- Şubat 2026