Maajoukkue ensimmäisellä korkeanpaikanleirillä Livignossa #1² [eng sub]

Uusi kausi ja samat naamat! Pienen tauon jälkeen on aika kaivaa jälleen vlogikamera esiin ja dokumentoida millä treeneillä saadaan pojat kuntoon Olympiakaudeksi! Kauden ensimmäisellä videolla päästään maajoukkueen ensimmäiselle korkeanpaikanleirille 1800m korkeuteen Italian Livignoon. Totuttuun tapaan videolla nähdään vauhtia ja tiukkoja kamppailuita, kun jokainen laittoi kevään jälkeen parasta pöytään. Jos pidät videosta niin muista ihmeessä laittaa peukku pystyyn ja tilata kanava! Lisää videoita luvassa jatkossa! Meidät löydät myös somesta: Instagram:   / lavuorinen     / vsuhonen     / jelluj   Facebook:   / lavuorinen     / vernerisuhonen