Jag har flyttat till Kiruna - följ med hem till min stuga
Efter 1200 kilometer genom ett vintrigt Sverige har jag nu landat i Kiruna - och i den här videon får ni för första gången följa med hem till platsen där jag ska bo den närmaste tiden. Jag visar stugan både invändigt och utvändigt, den vederlade bastun, utedasset och den frusna sjön nedanför där det finns en vak för vinterbad. Det är en liten och enkel plats, men med en närhet till naturen och stillheten som är svår att beskriva. Den här videon blir också starten på mitt nya kapitel här uppe i norr. Hur känns det egentligen att ha lämnat allt bakom sig och börja om i Kiruna? #kiruna #abisko #vanlife #bobil #camping #friluftsliv #winter #arctic #sweden #outdoor

▶︎
Jag lämnade allt och flyttade till Lappland

▶︎
När SUV-life blir vardag: Bilrundtur, reflektioner och ekorrhjul

▶︎
Övernattning och matlagning i vindskydd

▶︎
Erik: ett personporträtt | kort dokumentärfilm | 4K

▶︎
Jag håller mig till bilar från 50 och 60-talet"

▶︎
500 mil rundtur i Ukraina

▶︎
Snowstorm Survival: Alone in a Mountain Cabin

▶︎
Mitt nya liv i stugan - och när idéerna tar slut

▶︎
Kiruna i Färg

▶︎
Packraft genom Rappomyrans naturreservat, Pulisbäcken Norrbotten | Första natten i hammock

▶︎
Must-chefen: "Ryssland använder sig mer av civila mål"

▶︎
Del 7 - 1200 km till Kiruna - flytten norrut i vintrigt före

▶︎
Del 1 - Jag har hittat en stuga i norr - starten på min flytt | 1200 km norrut

▶︎
Jag köpte ett taktält - och ett nytt kapitel börjar nu

▶︎
Helags - Vandring & Topptur

▶︎
Ena larven sjunker! Rensar dike! Rototilt på Åkerman H7C!

▶︎
Nytt tält, ny värmare - och livsbeslut som kan förändra allt

▶︎
4-dagars packraft äventyr | Solälven & Livasälven i Norrbotten

▶︎
Spårvagnar i Stockholms innerstad 1967

▶︎
