FARVEL MIN ENGEL SELVTERAPI.

16 år i psykatri. Denne låta har reddet meg og ødelagt meg samme tid. Ønsker dere en fin dag 😃 Og Takk til alle som er medlem her og husk jeg var 16 der og kav psykotisk når jeg laget låta. Resten forklarer sangen. Klarer ikke å rappe sånn lenger dessverre ^^ Men fortiden er min hjelp. Lærte av en psykiater på psykose avdelingen. (De dagene du ikke trenger å bekymre deg for er i går og i morgen) Hvorfor tenke framtid når du kan leve i din egen fantasi? Er ikke noe vits å tenke fremtid vis du er dæv i morgen lizzom. Peace ^^