20 VUOTTA LADOSSA SEISSYT VANHA AUTO - SAADAANKO KÄYNTIIN?!

Nyt on aika tutkia mitä ihmettä ne jätkät on hommannu, saadaanko vehkeet tulille?? Yhteistyössä: AUTODUDE 🔥ARVOSTAN SUURESTI JOS PYSTYT HEITTÄÄ KOMMENTTIA VIDEOSTA, TYKÄTÄ JA HYPETTÄÄ! 🔥Tue toimintaa ja Liity BIKEFIN+ JÄSENEKSI:    / @bikefini   ✔️SEURAA BIKEFINIÄ MYÖS MUISSA SOMEISSA! ✔️SNAPCHAT/ ARKISTA KONTSAA: vkeskisaari ✔️IG: BIKEFINN ✔️TIKTOK: BIKEFIN