4 BÜYÜKLER 4. LİGDE OLSAYDI NE OLURDU? // FIFA 22 KARİYER MODU REBUILD

FIFA'da Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray, ve Trabzonspor İngiltere'nin 4. liginde olsalardı ne olurdu? 4. ligden hangi takım ilk Premier Lig'e yükselebilirdi? Hangisi en fazla kupa kazanırdı? Hangisi alt liglere demir atıp, yükselemezdi? FIFA 22 kariyer modunun altını üstüne getirmeye devam ediyoruz. Rebuild konseptleri ve deneyler tam gaz devam ediyor. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ INSTA https://bit.ly/grkninstagram TWITTER https://bit.ly/grkntwit DISCORD https://bit.ly/grkndiscord TWITCH https://bit.ly/thegrkntwitch KANAL ÜYELİĞİ https://bit.ly/grknuye ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Reklam/Business: [email protected]