Gustaf & Viktor Norén - Rise Again (Acoustic Version)

Gustaf & Viktor Norén - Rise Again (Acoustic Version) Jag och Gustaf var jättenära i familjen när vi var små, vi lekte jämt. Sedan startade jag band & han band och då var det som att det plötsligt stod en mur mellan oss. När den muren föll kunde vi börja leka tillsammans igen och det var så hela den där skivan föddes. Listen to the song here: Spotify - https://spoti.fi/35bcj3C iTunes - https://apple.co/3f4Dh1J Instagram:   / gustafochviktor   Facebook:   / gustafochviktor   Video: Alexander Collin Lyrics: There’s a sun that will shine in the night any time of year Right into you right into me in eternity It’s been said it will rise from the dead If you find it you’ll stand through the cold, through the storm and you’re never alone My love - you are so bright And I have never seen such beauty I will stand by you through this long, long, long night I will wait for the sun to rise again I will wait for the sun to rise again There’s a fire at the end of the sky, It’s now in bloom Open up your eyes, heaven arise I’ll be there by your side My love - you look so tired You haven’t been yourself, lately I’ll be holding on, holding on to you Through this long, long, long night I will wait for the sun to rise again I will wait for the sun to rise again Wait until the end, wait my friend Wait til the sun will rise again I will wait for the sun to rise again #GustafNorén #ViktorNorén ℗+© 2020 RMV Grammofon AB