Mercury 175 Pro XS V6 - En supermotor!

Nu har jag kört min Mercury 175 Pro XS V6 i en bit över 20 timmar och kan konstatera: Att motorn har mycket bra grepp med växelhuset. Att motorn är bränslesnål. Att motorn är kraftfull och snabb. Att motorn har låg ljudnivå och går väldigt jämnt. Jag är extremt nöjd med framdrivningen av båten med denna motor. En riktig supermodell som Mercury släppt.