Dragsö Karlskrona

vi har haft en helt fantastisk midsommarhelg i Karlskrona. först åkte vi till det drömlika sommarstället Dragsö Camping. där fick Jasmine dansa lite runt midsommarstången. vi spelade också golf och sen gick vi en härlig promenad vid klipporna och in i trollskogen, därefter kom vi fram till en härlig badplats och då kunde förstås inte Jasmine hålla sig längre! som älskar att bada så i med klänningen o bada! Det tyckte Jasmine var toppen! på kvällen tog vi in på Scandic hotell och Jasmine var helt begistrad av alla sängar. kul att krypa under dom o gömma sig och även leka uppe i våningssängen. dagen därpå såg vi Sverige på storbildsskärm möta Holland. på Karlskronas torg. dessvärre förlorade ju Sverige men vi hejjar upp dom igen till nästa gång!