Skutevikens Buekorps

Buekorpsene.com Søndag 16. juni 2013 Skutevikens Buekorps: Eldst og best 16. juni ble årets siste dag i uniform. SKUTEVIKEN _____________________________ Henry Hui [email protected] _____________________________ Ja,da ønsker jeg alle hjertelig velkommen til siste dag på linje, det er flott å se så mange som stiller i linje, sier skutevikssjef Alexander Sande Bartz Skuteviksguttene tok seg en runde i strøkene. Deretter marsjerte korpset til skuteviksplassen. Der ble de møtt opp av noen represantive buekorpsgutter fra mathismarkens med en etterskudds gratulasjon. Der hold de en tale, og de vil overrekke en fanemedalje senere i tid. Det er en ting jeg hadde lagt merke til her nede, det er dyktige tamburen deres, fantstisk slagergjeng, sier mathismarksjef Tommy Lie Etter gratulasjonen ble det utdeling av hederstegner, pokaler og ordens medaljer til de som har gjort seg fortjent. Til slutten av dagen ble det servert kaffe,boller og brus ved deres lokal. Da var dagen ferdig. De som var igjen hadde noe aktiviteter.