ジェイソンがリージョンに勝てない理由【DbD/ジェイソン】
チャンネル登録、高評価よろしくお願いします! 次→ • キャリア2戦目で10周年イベの稼ぐコツを見つけてしまった男【DbD/リージョン】 前→ • 変速機で奇襲するジェイソンが見え過ぎて滅www【DbD/ジェイソン】 ■ X(配信告知・日常) → / yokogao8 ■ Twitch → / yokogao ■ サブチャンネル → / @yokogaosub ✅ メンバーシップ「凡ズ」 特典 ・名前バッジ ・限定スタンプ ・限定配信 ・Discord参加 ※登録はこちら → https://bit.ly/YokogaoClub (スマホからお手続きの方は、ブラウザ版の方から登録可能です) #DeadbyDaylight #DbD #よこがお

▶︎
【DbD】試合後に鯖同士が喧嘩するくらい逼迫した試合

▶︎
What Killer Was Rampage Made For?

▶︎
KATASTROPHE für RUSSLAND! NOTSTAND auf KRIM OFFIZIELL ausgerufen!

▶︎
【The Savior of the 10th Anniversary Event】Why The Legion Gets Weirdly OP During Events 【DbD / Dea...

▶︎
This Is Why Killers Tunnel At 5 Gens... - Dead By Daylight

▶︎
【神回】激萎えの先に待っていた…【DbD/ジェイソン】

▶︎
超遠距離投げ棒を当てるジェイソン【デッドバイデイライト】 #DeadbyDaylightPartner

▶︎
The new survivor "Shane Wiggworth" with all the top-tier perks is here!!! - Dead by Daylight【EXAM】

▶︎
This Jason Build Can't Be Beat | Dead by Daylight
![[DBD] Everything You Need to Know! A Detailed Guide to the Most Complex Anniversary Event Ever, "...](https://i.ytimg.com/vi/BVR8XM4h_wg/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEjCNACELwBSFryq4qpAxUIARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJDeAE=&rs=AOn4CLCub5_v1NkXb_GUOBRo5p_elcQGAA)
▶︎
[DBD] Everything You Need to Know! A Detailed Guide to the Most Complex Anniversary Event Ever, "...

▶︎
板当てを絶対に許さない「板当て絶許ロビー君」で遊んで見た【DbD/リージョン】
![[DBD] In-Depth Guide to the New Survivor "Shane Wigwarth" and His Broken Perks! [Dead by Daylight...](https://i.ytimg.com/vi/YmWned4Sihc/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEjCNACELwBSFryq4qpAxUIARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJDeAE=&rs=AOn4CLCdZq5yK0pFlyn_mjz2EgZDWJrUXg)
▶︎
[DBD] In-Depth Guide to the New Survivor "Shane Wigwarth" and His Broken Perks! [Dead by Daylight...

▶︎
10周年イベントでキラープレイ!【デッドバイデイライト】

▶︎
I Made Killers DESPISE Dwight Fairfield
![Finally reaching the Trickster build I've been chasing [DbD/The Trickster]](https://i.ytimg.com/vi/VIxJG6YdSqE/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEjCNACELwBSFryq4qpAxUIARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJDeAE=&rs=AOn4CLCK7SONRLZNMJtrJ7mnl7BwujCKdw)
▶︎
Finally reaching the Trickster build I've been chasing [DbD/The Trickster]

▶︎
【DBD】トラッパーでこのマップに当たったのでダンジョンに永住します【デッドバイデイライト】

▶︎
The Anniversary Event is a TOTAL FLOP! - Why is it so disappointing? | Dead by Daylight Discussion

▶︎
The only Killer who can go on a rampage during this anniversary event where Killers have it way t...
![[DBD] Dessert is way too OP, this is hilarious [Dead by Daylight]](https://i.ytimg.com/vi/GFJU77_pPJ8/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEjCNACELwBSFryq4qpAxUIARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJDeAE=&rs=AOn4CLB3EkokxPQRJuS-y6DTokHChB92rA)
▶︎
[DBD] Dessert is way too OP, this is hilarious [Dead by Daylight]

▶︎
