5a Cursa Mossos - La Lucha de Abril

✨ FA JUST DOS MESOS... I ENCARA TENIM LA PELL DE GALLINA! 🏃‍♂️🏃‍♀️💙 Sembla que fos ahir quan els carrers de Badalona es van omplir d'una energia inexplicable. Avui fa exactament dos mesos de la 5a Cursa Solidària Mossos d'Esquadra - La Lucha de Abril, i hem de confessar que l'emoció encara ens batega amb força a la pell. 🥹✨ Perquè el que vam viure el passat 12 d'abril no va ser només una cursa; va ser una demostració gegant d'amor, solidaritat i esperança per a l'Abril i tots els infants que lluiten contra la SPG52 al món. 🧬💪 Avui, per fi, us presentem l'AFTERMOVIE OFICIAL d'aquella jornada inoblidable. 🎥👇 Prepara't per tornar a vibrar amb: 👣 Cada passa plena de força i cada dorsal solidari. 🚓 El compromís i l'entrega immensa de tots i totes ! 🤝 Les abraçades, els somriures i els moments de pura emoció compartits a Badalona. 🧪 La certesa que, gràcies a vosaltres, la recerca de la teràpia gènica a la UAB i SJD està una mica més a prop d'aconseguir la seva meta. Volem donar les gràcies infinites a tots els patrocinadors, col·laboradors, voluntaris i participants que ho feu possible. Sense el vostre suport, la vostra implicació i el vostre gran cor, res d'això no seria una realitat. Vosaltres sou el motor d'aquesta lluita! 🗺️❤️ Dona-li al play, puja el volum i reviu la màgia amb nosaltres. 🎬👇 📹 ‪@kommonFilms_‬ 💬 Deixa'ns als comentaris quin va ser el teu moment preferit de la cursa! Us llegim! #LaLuchaDeAbril #CursaMossos #SPG52