3XB - 'ELSKER AT HADE' REAKTION

I denne video hører jeg 3XB's debutalbum fra december sidste år, der byder på en stærkt defineret lyd, hvor hovedpersonen tager på tvivlsomme eventyr ud i nattelivets grå zoner. På dette dybt usympatiske men enormt interessant konceptalbum, går 3XB hele vejen for at føre idéen til dørs og imponere med et stærkt, dunkelt og helt fucked sonisk univers. Hvad synes DU om albummet? Favoritnumre: LØVEGADE, ALDRIG I LIVET, TO ENGLE, TIMEOUT, HAGLÖFS, INGEN HER ER SAFE, SYBAU, FOREPLAY Nummeret, jeg mindste kunne lide: IK ENGANG LIDT? Følg mig på Tiktok!   / antonnoerbaek   Fang mig på Instagram:   / badboitonton   Fang mig på Twitter:   / badboitonton   Min Spotify playlist: https://open.spotify.com/playlist/5Ge... HØR MIN PODCAST!!: https://open.spotify.com/show/3kftCaU...