LG Opkøber ATHOM (Homey)

LG Opkøber ATHOM (Homey) Mere i beskrivelsen ↓↓ D. 3/7 2024 opkøbte LG 80% af ATHOM. Athom er hollandsk baseret og producerer Homey og Homey Pro. Hvad betyder det for Homey ejere, hvad betyder det for Home Assistant? __________________________ 💗 Hvordan kan du støtte kanalen? Der er mange muligheder, selvfølgelig er det at du abonnerer fantastisk, men ønsker du at støtte lidt mere monetært, så er der følgende muligheder: 👍 Køb noget igennem de 'afilliate links' som jeg angiver for produkter, så får jeg en lille bonus som jeg kan købe ind for til kanalen, og det koster ikke dig noget. 👍 Mobilpay BOX: 6889EZ Alt hvad der kommer ind af støtte bliver UDELUKKENDE brugt på at købe udstyr til videoer, INTET andet. Det er jo ret dyrt at købe alle disse produkter hjem, og det er langt fra alt som bliver sponsoreret af producenterne. 🤞Nej, vi er desværre ikke sponsorerede af den bedste sodavand derude, Faxe Kondi (endnu ihvertfald) __________________________ 🔴 Følg mig her 🔵 Twitter: @KennethsTeknik (twitter.com/KennethsTeknik) 🔵 Facebook:   / kenneths.teknik   __________________________ 💡 Gode facebook grupper: 👉 Dansk Home Assistant:   / 209025039666209   👉 Smart Home Erfaringer:   / 159642821284691   __________________________ 🔎 Gode Youtube kanaler derude: 👍 RepairguyDK:    / @repairguydk   (på dansk) 👍 GeeknetworkDK:    / geeknetworkdk   (på dansk) 👍 DrZzs:    / @drzzs   (på engelsk) 👍 Paul Hibbert:    / @paulhibbert   (på engelsk) 👍 The Hook Up:    / @thehookup   (på engelsk) __________________________ 🎵 Musik: Spaces af Phello (Epidemic Sound https://share.epidemicsound.com/uk1zjp)