Spinnfiske i Kävlingeån - Jigg, tailspinnare och solsken

Ett fiskepass i kävlingeån efter... det som ville hugga. Abborre eller gädda - jag hade nöjt mig med vilket som men denna gången gick det inte riktigt hela vägen. Hade lite kontakter och hittade lite nya platser så ändå rätt nöjd, men hoppas så klart på mer nästa gång! Kolla gärna in min fiskeapp Fångstly och min patreon!   / aleksfiske   https://fangstly.com/