NEDEN NÖROLOJİ? YOĞUN BAKIM VE DAHASI
Bu bölümün konuğu Hacettepe Nöroloji'den Dr. Doruk Arslan ! Sizce nöroloji nasıl bir bölüm görüşlerinizi yorumlara bekliyoruz 😍 Yeni içerikler için kanalımıza abone olmayı unutmayın👍

▶︎
NEDEN İSTİFA ETTİM? | Nöroloji

▶︎
Asistalks 23.Bölüm - Tıbbi Genetik

▶︎
28 yıllık yoğun bakım doktoru anlattı Hastanın ölümünün yaklaştığını, değişen yüz hatları ele verir

▶︎
"Uzun yaşamın ilk maddesi güçlü bacak kasları" / Fatih Altaylı & Dr. Deniz Şimşek

▶︎
Hacettepe TIP 1.liği, TUS'ta Derece | Dr. Gül Şekerlisoy

▶︎
Neden Dahiliye Doktorluğu?

▶︎
Asistalks 18.bölüm - Nöroloji

▶︎
"İnmeye Yaklaşım"

▶︎
TUS Sonrası Bölüm Tercihi w/@Drpatoloji

▶︎
NEDEN İSTİFA ETTİM? | Aile Hekimliği

▶︎
Nöroloji Asistanlarıyla Soru Cevap Etkinliği

▶︎
Neden Psikiyatri? Diziler vs Gerçek Hayat

▶︎
Beyni geliştiren alışkanlıklar neler? Stres beyni nasıl etkiliyor? | Sinan Canan ile Büyük Sorular

▶︎
"Bedeninizin kiracısı değilsiniz!" / Prof. Dr. Hüseyin Nazlıkul & Fatih Altaylı

▶︎
NÖROLOJİ ASİSTANLIĞI HAKKINDA HER ŞEY PART-1 #tıptauzmanlıksınavı #tustercihleri #tıpfakültesi

▶︎
NÖROLOJİ ASİSTANLIĞI İLE İLGİLİ MERAK ETTİĞİNİZ HER ŞEY!

▶︎
NEDEN BEYİN CERRAHİ? RİSKLER VE TATMİN

▶︎
NEDEN İSTİFA ETTİM? | Patoloji

▶︎
İNTÖRNLÜK. Biz Şimdi Neyiz? Öğrenci mi Doktor mu?

▶︎
