Millar Hastanesi FİNAL Part 2 Msp Dizileri (Tekrar Atıldı)

Engel yediği için bir daha atmak zorunda kaldım kalitesi felaket derecede kötü kusura bakmayın bu şekilde atmaya mecbur kaldım, bu iğrenç kalitesi yüzünden atmayacaktım normalde ama hiç yoktan iyidir yeni izleyenler için akıllarında soru işareti kalmasın diye. Şimdi sizi aylar önce yazdığım yazıyla baş başa bırakıyorum iyi seyirlerr . Aradan 3 saat geçti anca yazabiliyorum atarken elim ayağıma dolaştığından adam akıllı cümle kuramayacağımı bildiğim için bir şey yazmadım gerçekten bu dizi benim için her zaman farklı olacak en basitinden kendi bilgisayarım ile çektiğim ilk dizinin oluşu bile benim için çok anlam ifade ediyor Alin hakkında biraz kendi fikrimi söylemek istiyorum , Alin bana kalırsa gerçekten ayakta durma konusunda güçlü bir kızdı ama güçlü kalmanın da bir yere kadar haddi var yaşadığı şeyler gerçekten aşırı kötü öz ailesinin ölmesi sokakta biri ile karşılaşması karşılaştığı kişinin hayatını değiştirişi üvey ailesine değer verdiği halde onların para için Alin'e bakması ki bunların yanı sıra tutunduğu Atlasın da gerçek olmayıp sadece bir kişilik oluşu empati kurunca insanın canı acıyor , Alin'e basit bi güçlü kız kişilği işlemek istemedim yani ben en iyisiyim ben mükemmelim her şeyin üstesinden gelirim tarzı bir şey fazla klasik olduğu için size daha çok onun duygusal yönünü yansıtmaya çalıştım yalnız başına kalınca ki hislerini size dökmeye çalıştım onun dışında Atlas ve çevresindeki insanlarla konuşunca sürekli dik durup hiçbir şeyi yansıtmadı ama bu bölüm artık dayanamadığını itiraf etti, zaten İntihara meyilli bir kızdı ve Atlasın gerçek olmayışını öğrendiği zaman pek bir yaşama hevesinin kaldığını sanmıyorum bana kalırsa ölmek ona verebileceğim en güzel sonlardan biriydi çünkü yaşasaydı 2 türlü işleyiş gerçekleşecekti birisi Yamaçın Alin'i hatırlayıp oradan çıkarması ki bu bana kalırsa aşırı dercede pembe bir hikaye olurdu Yamaç için yazdığım senaryo da boşa giderdi ikinci işeleyiş ise Alin yangından kurtulursa insanüstü olduğundan dolayı doktorlar onun peşini bırakmayacaktı yine zehir edilmiş bir hayat yaşamak zorunda kalacaktı , böyle izleyince keşke ölmeseydi diyor insan ama kurguyu en sağlam ifade edebilecek ve Alin'i en mutlu edebilecek şey ölümdü , tamamen mutsuz bir son olduğunu düşünmüyorum ne de olsa Yamaç Alin'i unutabilirdi fakat 10 yıl boyunca hatırlamak için çabaladı ki bu da onların arasında olan bağı bence çok güzel açıkladı , Sanırım veda etmek konusunda en çok zorlandğım karkater Alin oldu , özel bölüme gelecek olursak çekemem çünkü çekersem diziye bıraktığım gizem havası bozulur. Bittiğine gerçekten inanamıyorum beni buralara getirdiğiniz için hepinize çok çok teşekkür ederim umarım bana ayırdığınız zamana değecek bir şey yapabilmişimdir tekrardan çok çok teşekkür ediyorum her şey için -29 Temmuz 2021 Bu dizide geçen senaryo ve olaylar tamamen şahsıma aittir çalıntı dahilinde gereken işlemler yapılacaktır