Vi bygger forbindelsen - FEMERN: Rødbyhavn (Fra april 2020)

Efter byggeriet af Femern forbindelsen er startet, så er der for alvor kommet gang i den lille havn. Vi skal en tur rundt på havnen og høre hvad Femern byggeriet har betydet. Du kan se hele serien om byggeriet med Storstrømmen og Femern på TV2 ØST Play: https://www.tv2east.dk/vi-bygger-forb... TV2 ØST Play: https://www.tv2east.dk/play Følg TV2 ØST på Facebook:   / tv2east   Tjek vores hjemmeside: https://www.tv2east.dk #Femern #tv2east #vibyggerforbindelsen