#XmasTalk met N-VA-voorzitter Bart De Wever

Bart De Wever (N-VA) blijft geloven: "Gaan we naar een grote omslag? Ik denk het wel. Ik hoop in 2024, want anders zal het echt in miserabele omstandigheden later zijn"