Kauppakassi kauppareissu ja aamupala sekä höpötykset
Erinomaisen kaunis pakkaspäivä ja mukava kävely kaupalle. Puretaan kauppakassi ja katsellaan minkälaisen brunssin tekaisin syötäväksi. Peukuta, tilaa, jaa ja kerro kavereillesi. Niin minäkin tekisin! :) Mail: jonez.fin(at)gmail.com Skype: jonez-fin Twitter: @JonezFielding Instagram: Jonez63 Flickr: Jonez63

▶︎
Temu paketti ja aamupala kaksi kärpästä yhdellä iskulla

▶︎
AaPeen KasArin kanssa Grillitestiä Joensuussa Herkkumesta

▶︎
Pois vakitöistä alle viisikymppisenä: paljonko saan eläkettä?

▶︎
Katuruokafestivaalit Joensuussa ja muuta höpinää

▶︎
Perkaus mullistui juuri: miksi kukaan ei keksinyt aiemmin 🐟✂️💡

▶︎
Airfryer lihapullat

▶︎
Everything I ate in Helsinki In 24 Hours (6 spots) Visit Finland 2026

▶︎
On taas haastetta (osa2)

▶︎
People Who Messed With The Royal Guard and Regretted It!

▶︎
Marokko – Haiti Highlights | Gruppe C, FIFA WM 2026 | sportstudio

▶︎
7 USKUDAR KEBAB JOENSUU NOUTOPÖYTÄ

▶︎
Varaslampi - Honkaniemi akselisto

▶︎
TESTISSÄ GRILLIEN HELMI JA 1800-LUVUN HISTORIALLINEN YLLÄTYS - KAIVANNON GRILLI - KANGASALA

▶︎
Täydellinen MAKKARAVUOKA Ohje - Super Helppo Arkiruoka Resepti!

▶︎
Aamupala 13 asteisessa jäähallissa

▶︎
Tämä käytös oli 80-luvulla luonnehäiriö | Liisa Keltikangas-Järvinen | Neuvottelija 389

▶︎
🍔 Joensuu | Tasty 🍔

▶︎
Uusi perheenjäsen - ENGWE L20 3.0 Boost

▶︎
Unbelievable Smart Worker & Hilarious Fails | Construction Compilation #5 #adamrose #smartworkers

▶︎
