Kauppakassi kauppareissu ja aamupala sekä höpötykset

Erinomaisen kaunis pakkaspäivä ja mukava kävely kaupalle. Puretaan kauppakassi ja katsellaan minkälaisen brunssin tekaisin syötäväksi. Peukuta, tilaa, jaa ja kerro kavereillesi. Niin minäkin tekisin! :) Mail: jonez.fin(at)gmail.com Skype: jonez-fin Twitter: @JonezFielding Instagram: Jonez63 Flickr: Jonez63