Tilbake etter litt trøbbel med bilen

Da er vi tilbake etter litt trøbbel med bilen! #problems #bobil #uddevalla #ikea #ställplats Vi reiser på tur til Uddevalla i Sverige med vår Bobil. På veien til ställplatsen i Uddevalla kjørte vi innom Pizzeria Alexander rett utenfor byen, anbefales absolutt:) https://www.facebook.com/PizzeriaAtla... Etter litt mat i magen reiser vi på Lindesnäs ställplats, en fantastisk perle med beliggenhet nede ved vannet og bryggeanlegget. https://hamn.uddevalla.se/en/Stallpla... Nå på vinteren kostet det 100SEK pr døgn og 250SEK på sommeren (høy sessong) Vi gikk en tur til Gustavsberg, dette var en fin gammel plass med varmbad og muligheter for Vinterbad. Her bruker vi AI til å lage en sang til oss, hør på denne:) https://www.uddevalla.se/bygga-bo-och... Ikea sto for tur neste for å kjøpe inn noen nye hjemmekontor møbler til Heidi. Havnet litt ekstra oppi kurven også:) Så gikk turen til ställplatsen i Strömstad og gå tur på ca 20 min inn til Strömstad sentrum dagen etter. Og så klart innom Kaffedoppet for litt frokost:) https://www.uddevalla.se/bygga-bo-och... Så var turen over og vi reiste hjemover. Heidi stilte noen spørsmål på hjemover veien til Jonas. Takk for denne gang. ‪@BobilDate_med_HeidiogJonas‬ ‪@IKEA‬ ‪@visitstromstadkoster4152‬