Tomahawk och pommes på öppen eld i skogen

Jag gav mig ut i snön och i skogen för att göra en riktigt caveman måltid, Tomahawk och pommes. Inte mycket grönsaker denna gång...   / joppebeukelmann   Min podd: https://open.spotify.com/show/3Yqr3gS...