KIINALAINEN DIESEL LÄMMITIN
Ostin tuollaisen diesel lämmittimen yhteen toiseen tarkoitukseen pääasiassa, mutta kokeilen miten se toimii telttailu käytössä. Lämpötilat on 0 - +2 astetta ja vettä satoi kokoajan enemmän tai vähemmän. lopussa kerron hieman kanavan tulevaisuudesta.

▶︎
Yhdeksän retkikeitintä - Kiehautusaika (1/2 litraa) ja keittimien punnitus

▶︎
PILASIN JO UUDEN DIESEL LÄMMITTIMEN

▶︎
Kylmä yö pilkkiteltassa! |-Yövytään järven jäällä-|

▶︎
Kätevämpi ku puulämmitys? Uusi vevor diesel-lämmitin

▶︎
Vanha talo jäähtyy pakkasella, PUTKET JÄÄSSÄ

▶︎
Kurja yö kuusen suojassa

▶︎
PORSCHE 911 JÄRJESTI MELKOISEN YLLÄTYKSEN! | LAITELLAAN VIIMESENPÄÄLLE ISKUUN! 🤩

▶︎
Tallin lämmitykseen kamina, sähkö vai diesel-lämmitin | vevor

▶︎
Pyhä-Häkki | Yö Poika-Ahossa | Testissä Outin Nano

▶︎
TESTISSÄ: GXT 4kW/12V DIESEL ilmalämmitin

▶︎
Ostin Reissupakuun Lämmittimen BMA

▶︎
I Spent 30 Days Building a Mountain Wooden House: Solo Bushcraft Survival (Catch & Cook)

▶︎
10 000 laukausta tyhjästä — "Aavepatteristo", joka tuhosi Stalinin eliittijoukot

▶︎
Totuus Vevorin matkajääkaapista.

▶︎
Huski kuski - Yön yli metsätyömaalla lämmitetyn teltan kanssa

▶︎
Erikoisjakso: 2000 € 5,5 kW Helppoa sähköä auringosta edullisella paketilla, ei muita palikoita enää

▶︎
Mies, laukku ja polkupyörä - Retkelle yöksi pöpelikköön

▶︎
OSTIN HALVAN DIESEL LÄMMITTIMEN TALLIIN + UNBOXAUS FAIL

▶︎
TALVITELTTAILU EKAA KERTAA! kesävehkeet ja vanha talvimakuupussi.

▶︎
