Het terrasseizoen is begonnen! Een kijkje bij Café De Buuren in Rosmalen | Rondom Ons

Het terrasseizoen is officieel van start. In het hart van Rosmalen opende onlangs Café De Buuren haar deuren. Remco de Vaan nam een kijkje en sprak met de initiatiefnemers achter deze nieuwe ontmoetingsplek. #debuuren #rosmalen