El Museu del Còmic ret homenatge al dibuixant Enric Badía Romero

El Museu del Còmic i la Il·lustració vol reconèixer la trajectòria del dibuixant i il·lustrador Enric Badía Romero que ens va deixar fa un any. Un autor amb un gran reconeixement a l'estranger però poc reconegut a casa nostra. Enric Badia Romero era molt conegut al mercat britànic per sèries de còmics com Modesty Blaise o AXA. L’exposició “Enric Badía Romero: L’art del còmic” es pot visitar al Museu del Còmic i la Il·lustració de la plaça de Pep Ventura fins al 5 de juliol.