SON DE LEÓN: Bail.le del país (Tsacianiegas)

Esti pandeiru que toco yía de pel.lechu d’ougüecha. Ayer berraba nu monte, güei toca que retumbiel.la. Arerorero –reererorare…. ¡Viva’l bail.le, viva’l bail.le! ¡Vivan los que tan bail.lando! ¡Viva’l galán de mia vida, que bail.la nu tercer rangu! Arerorero –reererorare…. Tienes güechos de que sí, pal.labras engañadoras, ¡Ay! pero con todu esu, lu que intentas nun lu l.logras Arerorero –reererorare…. ____ Grabado en la iglesia de San Miguel de Laciana