'Psycholoog is baan kwijt na zelfmoord patiënte'

NIJMEGEN - 'Ik ben blij met de uitspraak, ik ben blij dat deze vrouw geen schade meer kan aanrichten.' Met die woorden reageert de moeder van de 22-jarige Sharmeela op het schrappen van een psycholoog uit Nijmegen. De psycholoog ging de fout in tijdens de behandeling van Sharmeela, die anorexiapatient was.