Kumman hengen haluat uhrata...? - The Devil In Me #4

Mystinen talo täynnä vaaroja raottaa salaista verhoaan ja on selvää, että ihmisten kohtalo todella on meidän käsissämme... The Devil In Me on osa pelisarjaa johon kuuluu mm. Man Of Medan, Little Hope ja House of Ashes. Useimmat näistä on tullut pelattua co-op moodissa ‪@TepatusPelaa‬ kanssa joten jatketaan taas! :D Teemu striimailee täällä:   / tepatus   Liity jäseneksi ja tue kanavaa (ja näet videot joskus ennen muita!!) 👇    / @eeddplays   http://eeddspeaks.fi Vlogikanavani:    / eeddspeaks   Striimit täällä:   / eeddspeaks   Twitter:   / eeddspeaks   Instagram: eeddspeaks SNAPCHAT: eeddspeaks Gear joka näkyy videoilla: Mikrofoni: Logitech Blue Sona Headset: Logitech G Pro X 2 Lightspeed Webcam: Logitech 4K Brio / Stream cam / Sony ZV-1 pokkari Näppäimistö Logitech G PRO X TKL Lightspeed Hiiri: Logitech G Pro X Superlight 2 SRP Media Instagram: @srp_media [email protected] [email protected]