Alex: "Jag är avundsjuk på Sigge - det är en hemsk känsla" - Malou Efter tio (TV4)

Malou Efter tio i TV4 från 2017-10-19: Alex och Sigge om lätt kränkthet och den manliga skulden i samband med den stora nätrörelse som vuxit fram efter #MeToo. Desutom talar de om sin relation och nya boken. Malou efter tio i TV4 är ett samhällsprogram med Malou von Sivers. Aktuella teman och intervjuer med artister, författare och politiker. Se hela avsnitt av Malou efter tio: http://tv4play.se/program/malou-efter... Följ Malou efter tio på YouTube: http://youtube.com/maloueftertio?sub_... Facebook:   / maloueftertio   Twitter:   / maloueftertio   Instagram:   / maloueftertio   Följ TV4 på YouTube: http://youtube.com/tv4?sub_confirmati... Malou efter tio is a Swedish talkshow on TV4 with host Malou von Sivers.