Hikear i Dolomiterna! ⛰️🚠🚶🏼‍♀️

Det är sommar och dags för lite turistande i Europa! Jag, mamma och Ida påbörjar vår roadtrip mot Italien! Stopp: 📍Plansee 📍Chiusa 📍Seceda 🚶‍♀️ Vår hike startar i Ortisei där man tar linbanan upp till Seceda. Därifrån gjorde vi en rundvandring om lite drygt 10 km. Där vi gick längsmed kanten på Seceda bort till Firenze- Regensburgerhütte där vi stannade för lunch. Sedan vidare till Col Reiser och sedan upp till Seceda toppstation igen.