Kutsal Ulus İlk Darbeyi Aldı! - Kenshi #3

Kenshi serimizin 3. bölümünde işler iyice ciddileşiyor! Şehrimizi gerçekten güçlü bir kaleye dönüştürmek için yola çıktık ama Kutsal Ulus tehdidi her geçen gün kapımıza daha güçlü dayanıyor. Bu sefer beklemek yerine saldırıya geçiyoruz! Bu bölümde neler yaşadık? Büyük Bölünme: Ekibi üçe böldük; Arçelik ile antik kalıntıların peşine düştük, Burn ve Sadneil işçi arayışına girdi, Agnu ve Beep ise köyü korumak için nöbette kaldı. Yeni Neferler: Robot örümceklerle dolu laboratuvarlardan sağ çıkıp "Altay" ve "Tulpar" serisi yeni nesil askerlerimizi, hatta "Tornacı Kamil"i ekibimize kattık! Rebirth Operasyonu: Kutsal Ulus’a nefes aldırmamak için Rebirth’e büyük bir operasyon düzenledik. Altaylar ve Tulparlar savaş meydanında resmen yok etti! Şehir Gelişiyor: Pamuk üretimi, zırh atölyesi ve gözcü kuleleriyle şehrimiz artık gerçek bir yerleşim yeri oldu. Hatta kendime özel bir "taht odası" bile yaptırdım (tabureyle de olsa!). Bölümün Sonu ve Gelecek Planı: Videonun sonunda tam zamanında şehre yetişip büyük bir baskını geri püskürttük. Ancak yamyamlar hala bir problem. Gelecek bölümde tüm yamyam liderlerini indirmeye ve "Okran'ın Yumruğu"na el atmaya hazır mısınız? Sizce bir sonraki hedefimiz ne olmalı? Stratejilerinizi yorumlarda paylaşmayı unutmayın! Kanalımıza destek olmak için: ✅ Kanala Abone Ol🔔 Bildirimleri açmayı unutma! 👍 Videoyu beğendiysen "Beğen" butonuna basarak bize destek olabilirsin. #kenshi #nevxj #oyun #oynanış #türkçe