Ensam på hojen. Vad kan gå fel? -Jag ringer pappa

Jag skulle köra själv till MC-klubben Chosen Few i Sandviken på min Harley-Davidson Softail, EVO från 1989. Men när hastighetsmätaren slutade fungera och jag märkte att muttern till framhjulet gick att skruva på med bara fingrarna, kändes det som en riktig mardröm. Jag var ensam – men jag hade telefonen, verktygen och viljan att fixa det. Med telefonsupport från pappa försökte jag lösa problemet, och när jag inte kände mig säker vände jag tillbaka. Väl hos pappa löste vi allt. Men filmen slutar inte där – på slutet kommer en oväntad överraskning i vår trädgård i Ockelbo Det här är en berättelse om att vara kvinnlig MC-förare, att våga försöka, och att veta när man behöver hjälp. #motorcykel #harleydavidson #softail #kvinnligmcförare #MCresa #MCvlogg #ensamåkare #ChosenFew #Sandviken #MCproblem #fixasjälv #Harley89 #motovlogg #tjejpåhoj #pappaärbäst #igelkott #oväntadvän #mardrömsstart